Tjenester

Tjenester

Hoteller

Det er et hotell ved flyplassen, Centaur Hotell (tel: +91(0)011 2565 2223). Hoteller i nabolaget til flyplassen inkluderer: Radisson Hotell Delhi (tel: +91(0)11 2677 9191) og Uppal's Orchid (tel: +91(0)11 2506 1515). For flere hoteller og for å bestille online kan du gå til Booking.com, de har et stort utvalg av hoteller med gode internettpriser.

Butikker og restauranter

Delhi Lufthavn har et rimelig antall butikker og steder å spise og drikke. Både i ankomsthallen og avgangshallen er det Tax Free butikker. I overføringen av salongen til Terminal 2, er det noen spesialbutikker. 

Bagasje

På parkeringsplassen nær Terminal 2 er det en skranke hvor du kan lagre bagasjen din, kan du også få bagasjen pakket. For tapt og funnet gjenstander, vennligst kontakt kontoret på flyplassen Manager (hos begge terminaler). 

Informasjon

I den internasjonale ankomsthallen er det en teller med teksten "May I help you" (kan jeg hjelpe deg), hvor du kan få generell informasjon om flyplass, samt transport og hotell. Både i inn og utlands ankomst hall er det tellere av Tourist Agency. 

Business

Forretningstjenester, for eksempel faksing, kopiering og datamaskiner med internett tilkobling kan bli funnet i Maharaja Lounge (overførings rom Terminal 2) og i salongene til flyselskapene. For å leie møterom og konferansesaler, gå til Centaur Hotel, Radisson Hotel eller Uppal's Orchid (se under Hotel). 

Handikappede

Delhi Flyplass er rimelig tilgjengelig for handikappede , men tjenestene er ikke veldig omfattende. Det er endret toaletter og handicap parkeringsplasser. 

Andre tjenester

Det er utveksling kontorer, banker og minibanker er i begge terminalene. Det er også internett kafeer, men for å bruke dem, må du betale med kredittkort. Det er First Aid stasjoner i begge terminaler og i Terminal 2 er det også et apotek.