Tjenester

Tjenester

Hoteller

Det er ingen hoteller som har lokaler ved flyplassen. Det nærmeste hotellet er Leela Kempinski Hotel som ligger 1,5 kilometer fra Terminal 2 og 7 kilometer fra Terminal 1 (tel: 91 (0) 22 6691 1234). Andre hoteller i nærheten av flyplassen inkluderer: Orchid Ecotel (tel: +91(0)22 2616 4040) og Midland Hotel Mumbai (tel: +91(0)22 2611 0414). Alle disse hotellene har gratis skyttelbuss til flyplassen. I ankomsthallen er det en skranke for hotellreservasjon. For flere hoteller og for å bestille online kan du gå til Booking.com, de har et stort utvalg av hoteller med variable priser.

Butikker og restauranter

Mumbai flyplass har et rimelig bredt utvalg av butikker, restauranter, snackbarer og kafeer. Dette vil trolig øke når arbeidet ved terminalene er ferdig.

Bagasje

Ved bagasjehåndteringskontoret er det en egen skranke for tapt og funnet, her kan du også lagre bagasje.

Informasjon

Det finnes en generell informasjonskranke i ankomsthallen, i tillegg er det andre skranker som gir informasjon om attraksjoner og steder å se i og rundt Mumbai.

Business

I avgangshallen er det ett forretningssenter med begrensede fasiliteter; faks, datamaskiner med internett tilgang og skopussemaskiner. Den nærliggende Leela Kempinski Hotel (se under Hotels) gir mer omfattende forretningsfasiliteter som inkluderer møterom, konferanserom og catering.

Handikappede

Mumbai flyplass er rimelig tilgjengelig for funksjonshemmede. Det er tipassede heiser, toaletter og rullestolramper. For hjelp kan man kontakt informasjonskranken. I Terminal 2A er det også en egen lounge for rullestolbrukere i nærheten av Gate 2.

Andre tjenester

Det finnes vekslekontorer, minibanker og postkontorer ved begge terminalene. Trådløst internett er også tilgjengelig (gratis). Ved Terminal 2A og 1B er det førstehjelpsstasjoner som er bemannet 24 timer i døgnet.