Tjenester
Tjenester
Hoteller
Travelodge (tlf. +61(0)8 9215 2000) og Parmelia Hilton tlf. +61(0)8 9238 1888) ligger bare noen få kilometer fra flyplassen. For flere hoteller og på linje reservasjoner, kan du gå til Booking.com. Dette nettstedet tilbyr et bredt utvalg av hoteller, til en konkurransedyktig (internett) priser.
Shopping og måltid
Alle terminaler, men særlig T1, har mange butikker, restauranter og (snack) barer.
Bagasje
Alle terminalene har bagasjen skap fra SMARTE Carte. For tapt og funnet elementer, T1 og T3 har en tjeneste (tlf. +61 (0) 8 9478 8503). For alle Qantas reisende (T2) tlf. +61 (0) 8 9270 9504 eller tlf. +61 (0) 8 9270 9433.
Informasjon
Alle terminalene har informasjonsskrankene som gir informasjon om flyplassen og rutetider. På T1 kan du be om turistinformasjon, bestille hotellrom og ordne for en sjåfør-drevet bil. Alle terminalene har frivillige som kan hjelpe deg. På T1 slites de gullfargede jakker og i T2 og T3 du kan kjenne dem av deres typiske brune hatter.
Business
Alle terminalene har business lounger.
Handikappede
Perth lufthavn har toaletter for personer med redusert mobilitet og telefoner for hørselshemmede. Ved parkering er det spesielt reserverte parkeringsplasser for bevegelseshemmede. Videre har flyplassen rullestol ramper og tilpassede heiser og toaletter.
Andre tjenester
Alle terminalene har banker, vekslingskontorer og minibanker. T1 har en førstehjelpsstasjon (tlf. +61 (0) 8 9478 8572) eller (tlf. +61 (0) 8 9478 8573). T1 (avganger) og T3 har trådløst internett. For mer informasjon om Wi-Fi, kan du gå inn på webside. T1 har en utendørs lekeplass til barn.