Tjenester
Tjenester
Hoteller
Det er to hoteller på flyplassen, den 4-stjerners Sofitel (tel: +33(0)4 7223 3805) er direkte forbundet med terminalen (Central Hall). Det er en skyttelbuss til 2-stjerners hotellet, Kyriad (tel: +33(0)4 7223 9090). For flere hoteller og for å bestille online kan du gå til Booking.com, de har et stort utvalg av hoteller med gode internett tilbud.
Butikker og restauranter
Det er mange butikker, kafeer, snackbarer og restauranter i terminalen, hovedsakelig konsentrert i Central Hall. Dyrere og mer avanserte restauranter finnes i Sofitel som er tilgjengelig fra Central Hall.
Bagasje
Bagasje kan lagres i første etasje i Central Hall. Det er også en skranke for hittegods (tel: +33(0)4 7222 7428).
Informasjon
Det er tre informasjonsskranker, en i avganghallen i Terminal 2, en i ankomsthallen i Terminal 1 og i Central Hall mellom terminalene.
Business
I Central Hall er det faks- og kopimaskiner overfor postkontoret.
The Business Center (tel: +33(0)4 7222 8374) tilbyr kontor og konferanserom for 2-80 personer, catering er tilgjengelig, samt sekretærfunksjon støtte (dvs. oversettere og sekretærer).
Handikappede
Gjennom hele flyplassen er heisene, toalettene og telefonene tilrettelagt handikappede. Det finnes parkeringsplasser reservert for bevegelseshemmede i parkeringsplass P6 (ved stoppet for skyttelbussen). Du må rapportere til informasjonsskranken i Central Hall for en rabatt på parkeringen. For assistanse (tel: +33 (0) 826 800 826).
Andre tjenester
Det er banker, valuta vekslingskontoret og minibanker i terminalene. I Central Hall er det et førstehjelpkontor og et apotek. Trådløst internett er tilgjengelig i hele terminalbygget.